فروش ویژه جدید ترین محصولات
دانلود آهنگ جدید ایرانی: کد پیشواز همراه اول و ایرانسل
دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود موزیک ایرانی جدید

 

 

 

با توجه به موضوعات مهمی که در DVD آشنای محبوب (راهنمای زناشویی و بهداشت جنسی ) بدان پرداخته شده است از جمله مقدمات آمیزش ، رفتار جنسی، بهداشت جنسی، بیماری‌های جنسی، داروهای محرک، ناتوانی‌های جنسی، و … و همزمان با استقبال بی‌نظیری که همچنان ازاین DVD بعمل می‌آید DVD جدید تحت عنوان ناگفته‌های زناشویی برای استفاده خانواده‌های محترم عرضه می‌گردد.همسرانی که بعد از مدتی که از رابطه زناشویی آنها می‌گذرد ممکن است کمی‌ها و کاستی‌هایی را در ارتباط جنسی خود با همسرشان را احساس کنند و از این بابت نگران باشند.  بسیاری از افراد به علت حجب و حیا از بیان مشکلات جنسی خودداری می‌کنند و این در حالیست که میزان شیوع اختلالات جنسی در بین خانواده‌ها قابل توجه است و به مداخلات آموزشی مناسب در این زمینه نیاز دارد. 
خـرید پستی+ خرید آنلاین >> قیمت فقـط : ۷۵۰۰ تـومان

  

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فروش ویژه آموزش برنامه نویسی اندروید

آموزش جامع کلیات برنامه نویسی و ساخت نرم افزار و بازی برای اندروید با جاوا به زبان فارسی:
ما در این مجموعه ی آموزشی نگاه گسترده ای به ساختار برنامه های اندرویدی و روش طراحی آن ها خواهیم پرداخت. در این مجموعه نحوه ی طراحی برنامه های اندرویدی با موبایل و تبلت را در سطح مناسبی یاد خواهید گرفت، در بخش های ابتدایی محیط برنامه نویسی اندروید را قدم به قدم آماده خواهیم کرد و در مراحل بعد، طراحی رابط کاربری، کار با پایگاه داده، دریافت اطلاعات از شتاب سنج گوشی و دیگر سنسور ها و در نهایت انتشار آن در مارکت های ایرانی و خارجی را به شما آموزش خواهیم داد.
خـرید پستی+ خرید آنلاین >> قیمت فقـط : ۱۶۸۰۰ تـومان

  

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 20 مرداد 1398برچسب:,
ارسال توسط reza

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 58
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 87
بازدید ماه : 180
بازدید کل : 222127
تعداد مطالب : 269
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1